سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش تولید محتوا موبایلی

1. ویرایشگر ویدیو InShot

این یکی از کاملترین و حرفه ای ترین ویرایشگرهای ویدیو برای Android است که تعداد قابل توجهی از معلمان از آن برای تولید محتوا با تلفن استفاده می کنند. این برنامه را می توان به صورت رایگان در فروشگاه Play بارگیری کرد و دارای ویژگی های ویرایش بسیاری است.

 

ویژگی های ویرایشگر ویدیوی InShot:

به راحتی می توانید فیلم ها و عکس ها را ویرایش کنید.

می توانید موسیقی را روی جلوه های ویدئویی پخش کنید.

می توانید فیلم را بدون از دست دادن حتی کمی کیفیت فشرده کنید.

همچنین از هشتگ های اینستاگرام پشتیبانی می کند. * این برای تولید محتوای آموزشی شما معلمان عزیز در اینستاگرام بسیار مثر است.

دارای زبان فارسی است که یادگیری برنامه و روند کارتون را تسریع می کند.

دارای رابط کاربری ساده و زیبا می باشد.

و…

از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به تولید محتوا ، چرخاندن و گرد کردن لبه عکس ، ایجاد پس زمینه زیبا ، ایجاد فیلترها و قرار دادن جلوه های مختلف و جذاب بر روی عکس ، تنظیم نور عکس ها و فیلم ها ، برش عکس ها و فیلم ها ، نوشتن متن و قرار دادن برچسب روی عکس و فیلم. برای شما.)

 

ویواویدئو

 

2. ویواویدئو

VideoVideo یکی دیگر از نرم افزارهای بسیار مفید برای تولید محتوای ویدئویی در اندروید است که علاوه بر ویرایش ویدئو ، می تواند برای ایجاد اسلاید نیز مورد استفاده قرار گیرد. این برنامه علاوه بر نسخه پولی در Google Play ، نسخه رایگان نیز دارد و البته فقط برای اندروید ارائه شده است. ویدئو ویدئو دارای جلوه های زیادی است و می توانید از آن برای ایجاد کلیپ های آموزشی برای دانش آموزان خود با انواع جذابیت های بصری استفاده کنید.

 

ویژگی های Vivavideo:

قابلیت ساخت کلیپ را دارد و می توانید از آن برای ایجاد یک محتوای ویدیویی آموزشی خوب استفاده کنید.

توانایی ویرایش یک فیلم ضبط شده به شما امکان می دهد هر جایی از ویدیو را که اهداف آموزشی شما را برآورده نمی کند ، ویرایش کنید.

با افزودن صدای خود (Voiceover) به فیلم ، می توانید درس را به وضوح برای دانش آموز درک کنید.

قابلیت اجرای برنامه به صورت آفلاین

امکان ترکیب عکس و متن یا عکس و فیلم وجود دارد که در آموزش مورد توجه قرار خواهد گرفت.

و…

پرونده های گوگل

 

4. Google Docs

Google Docs یک ابزار قدرتمند ویرایش متن مشابه Word است. به عبارت دیگر ، نرم افزاری برای تولید محتوای متنی است. برای داشتن آن ، لزوماً نیازی به نرم افزار ندارید و می توانید از آن بصورت آنلاین و رایگان استفاده کنید ، اگرچه پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را در گوشی خود داشته باشید. Google Docs را می توان بر روی تلفن های Android و رایانه های شخصی و رایانه های لوحی اجرا کرد. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی از تولید محتوا با گوشی خود لذت ببرید. برای استفاده آنلاین از این نرم افزار ، آدرس زیر را در مرورگر وارد کنید: https://docs.google.com/

 

از Google Docs Online استفاده کنید: برای این کار کافی است به اینترنت متصل شوید و مرورگری را باز کنید. با ایجاد یک حساب Gmail می توانید به Google Docs دسترسی داشته باشید. وقتی وارد Gmail می شوید ، روی این نماد کلیک راست کرده و لیستی از برنامه های Google باز می شود. در این لیست می توانید Google Daxo را پیدا کنید.

ویژگی های Google Docs

می توانید متن مورد نظر خود را تایپ و ویرایش کنید.

تغییراتی که در متن ایجاد می کنید به طور خودکار ذخیره می شوند و نیازی به کلیک روی ذخیره ندارید. (با این ویژگی ، دیگر نگران از دست دادن داده ها نباشید.)

دسترسی آسان به اسناد ذخیره شده در هر کجا که باشید یکی از ویژگی های ارزشمند این سرویس است.

Google Docs به شما امکان می دهد متن تایپ شده را مستقیماً به همکار ، والدین یا هر کسی که می خواهید ایمیل کنید.

و….

کوییک کویک

 

5. Quik Quik

اگر به دنبال برنامه ای هستید که محتوای ساده و در عین حال قدرتمند و کاربردی را با تلفن شما تولید کند ، Quick گزینه مناسبی است. این برنامه ویرایشگر فیلم و عکس است و می توانید با آن محتوای آموزشی ویدئویی و تصویری تولید کنید. به گونه ای با آن کار کنید که عکس ، فیلم و صدای آموزشی مورد نظر را بدهید و فیلم بدون دخالت مستقیم شما به صورت خودکار ایجاد شود. یکی از مزایای Quick این است که می توان آن را به صورت رایگان بارگیری کرد و دارای رابط کاربری ساده است.

 

برنامه Quick دارای عملکرد سریع است که می تواند روند تولید محتوا را با تلفن تسهیل کند و با هر دو سیستم عامل Android و iOS سازگار است.

 

ویژگی های سریع:

ویرایش تصاویر

فیلم ها را ویرایش کنید

ویرایش تصویر: می توانید متن مورد نظر خود را روی عکس بنویسید. این ویژگی در تولید محتوا با تلفن بسیار مفید است - می تواند عکس را تا 90 درجه بچرخاند - می توانید از عکس هایی که در برنامه وارد کرده اید استفاده کنید اگر به هر دلیلی آنها را دوست ندارید می توانید آنها را حذف کنید - در نمایش عکس مسیری که می توانید روی هر تصویری که می خواهید بزرگنمایی کنید و…

 

ویرایش ویدئوها: در Quick ، ??ویژگی های فوق برای عکس ها برای فیلم ها نیز موجود است. علاوه بر این ، می توانید سرعت پخش ویدئو را افزایش یا کاهش دهید - می توانید یک فیلم آموزشی را به چند قسمت تقسیم کنید تا دانش آموز خسته نشود - می توانید عمودی یا افقی بودن فیلم را مشخص کنید و