سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش تولید محتوا در اینستاگرام

امروزه شبکه های اجتماعی نقش بسزایی در توسعه یک تجارت دارند. یکی از بزرگترین آنها شبکه اجتماعی اینستاگرام است. تولید محتوا زمانی ارزشمند می شود که از اینستاگرام برای توسعه تجارت خود استفاده کنیم. جذب کاربران بیشتر و سرگرمی آنها می تواند در دستیابی به این مهم باشد. اما چگونه می توانیم کاربران بیشتری را برای توسعه کسب و کار خود ترغیب کنیم؟ تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟ و چگونه انجام می شود؟ در ادامه به بررسی این سوالات می پردازیم.

تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟

تولید محتوا عبارت است از تولید عکس ، فیلم ، صوت و متن به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده ، نه تنها برای جلب توجه کاربران به صفحه شما ، بلکه برای گسترش تجارت. در اینجا نحوه مشاهده تصاویر و همچنین تولید محتوای متنی برای کسب و کار خود در اینستاگرام ، جایی که می توانید آنها را پیدا کنید ، و هنگام استفاده از آنها برای تبلیغ نام تجاری خود به چه نکاتی توجه کنید.

 

نحوه تولید محتوای با کیفیت در اینستاگرام

1. الگوهای آماده را بررسی کنید

بدون شک اولین قسمتی که مخاطب در هر پست با آن مواجه می شود و او را تشویق می کند تا ادامه پست را بخواند یا از آن صرف نظر کند ، تصاویر هستند. ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند به شما در ایجاد پست های عالی اینستاگرام بدون نیاز به یک کاربر حرفه ای کمک کند. مانند ابزارهای طراحی آنلاین که برای طراحی نقاشی ها و عکس های جذاب در اینستاگرام استفاده می شود. بنابراین استفاده و یادگیری برنامه ها را در اولویت قرار دهید.

 

داشتن یک بانک عکس با وضوح بالا از محصولات شما واقعاً می تواند به شما در ایجاد محتوا کمک کند. اگر تعامل قوی با کاربران داشته باشید ، یک عکس ساده و روان محصول ، پیروان شما را شگفت زده خواهد کرد.

 

2 از عکسهای با کیفیت موجود استفاده کنید

اگرچه ممکن است استفاده از عکس های موجود در این مدت چندان سرگرم کننده به نظر نرسد ، اما این بدان معنا نیست که ما اصلا نباید از آنها استفاده کنیم. وقتی مجموعه ای از عکس های مشابه وجود دارد ، می توانید از عکس های موجود استفاده کنید و زمینه متفاوتی را در زمینه خود ایجاد کنید تا محتوای با کیفیت تولید کنید.

 

همچنین می توانید از سایت های موجود برای بارگیری و استفاده از عکس هایی که توسط مارک های دیگر استفاده نمی شوند و به طور رایگان برای مارک شما مناسب هستند استفاده کنید. همیشه به خاطر داشته باشید که اندازه عکس مناسب در اینستاگرام 1080p * 1080p است.

 

3. ترکیب فرمت های مختلف

مهم این است که شما ، به عنوان یک کاربر اینستاگرام ، انواع قالب های محتوا را در اختیار کاربران خود قرار دهید. برای انجام این کار ، می توانید با به اشتراک گذاشتن حداکثر ده پست و همچنین تولید محتوا با استفاده از یک ویدئوی 60 ثانیه ای ، یک آلبوم ایجاد کنید ، که راهی عالی برای نمایش محصولات در قالب یک مثال یا فقط یک آموزش کوتاه یا نمایش کوتاه است. .

 

مراقب باشید که با عکس های زیاد از محصول خود به کاربر فشار نیاورید. همچنین می توانید با ایجاد تنوع در محتوای محتوای عکس ، کاربران خود را به خواندن بیشتر ترغیب کنید. در نهایت ، می توانید یک قدم به جلو بردارید و یک GIF ایجاد کنید. اینستاگرام gif ها را به عنوان ویدئو می شناسد ، این gif ها راهی آسان و راحت برای تعامل با کاربران است ، زیرا کاربران به آنها علاقه مند هستند.

4. بازسازی محتوا از مارک های موجود

زمان خوبی برای تولید محتوا در اینستاگرام ندارید؟ ممکن است واقعاً نیازی به صرف این زمان برای تولید محتوا نداشته باشید. در واقع با رعایت حقوق قانونی صفحات ، می توانید از محتوای صفحاتی استفاده کنید که محصولات یا مخاطبان مشابه صفحه شما را دارند.

 

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در استفاده از مارک های دیگر برای تولید محتوا کمک می کند:

 

هشتگ ها و حساب ها را برای محتوای با کیفیت بررسی کنید

برای بازتولید محتوا ، می توانید از هشتگ های مربوط به حوزه کسب و کار برای استفاده از حساب های اینستاگرام کاربران محبوب ، کسانی که مخاطبان آنها شبیه شما هستند و کسانی که رقیب مستقیم شما نیستند استفاده کنید. لیستی از صفحات مارک ها یا افرادی که بهترین محتوا را برای اشتراک گذاری در زمینه شما تولید می کنند تهیه کنید و آنها را دنبال کنید تا پست های جدید آنها را مشاهده کنید و اگر پست برای شما مهم است از نماد زیر پست استفاده کنید. در آنجا ، به همان راحتی که نیاز دارید ذخیره کنید.

 

توجه داشته باشید که هشتگ هایی که جستجو می کنید کاملاً مربوط به تجارت هستند. زیرا یک هشتگ بی ربط می تواند شما را گیج کرده و گاهی منجر به تولید محتوای نادرست شود.

 

اجازه از صفحه اصلی برای استفاده مجدد از آنها

اگر می خواهید یک پست را از یک صفحه مستقیماً در صفحه خود به اشتراک بگذارید ، باید از آن صفحه اجازه بگیرید. پست مورد نظر را از طریق پیکان زیر همان پست ، مستقیماً به آن صفحه ارسال کنید و اجازه بگیرید. با انجام این کار ، علاقه خود را به آن پست نشان می دهید و با توضیح اینکه پست آنها بیشتر نمایان می شود ، آنها را خوشحال کرده و به شما اجازه انتشار آن را می دهید. به این ترتیب شما می توانید به طور قانونی محتوا را با استفاده از مارک های دیگر محتوا تولید کنید.

 

5. محتوای با کیفیت تولید شده توسط کاربر (UGC)

وقتی صحبت از استفاده از محتوای ایجاد شده توسط دیگران می شود ، ایده خوبی است که کاربران خود را به تولید محتوا تشویق کنید ، اما چگونه؟ از کاربر بخواهید در مورد موضوعی خاص در زمینه شما نظر دهد یا سوالی را برای کاربر بپرسد. به این نوع تولید محتوا ، محتوای تولید شده توسط کاربر گفته می شود. همچنین بیشتر به عنوان محتوایی که توسط کاربران ، برای یک محصول یا خدمات خاص ، با یا بدون تبلیغات نام تجاری ایجاد شده است ، گفته می شود.

 

امروزه بسیاری از مارک ها از UGC استفاده می کنند و حتی اگر شما یک برند بزرگ باشید ، بعید است که کاربران شما بدون هیچ محرکی محتوای اینستاگرام را در مورد شما و محصول شما ایجاد کنند. به عنوان مثال ، با ایجاد یک مسابقه و جایزه برای بهترین جمله در مورد یک عکس یا مارک خاص ، می توانید به محتوای تولید شده توسط کاربر دست پیدا کنید.

 

همچنین می توانید با دادن هدیه یا تخفیف محصولات خود به کاربران ، انگیزه کاربران را برای استفاده از هشتگ خود افزایش دهید. اساساً ، دریافت این کلمه به عنوان هشتگ از کاربران می تواند شروع خوبی برای کارها باشد.

 

به یاد داشته باشید که محتوایی که از کاربر درخواست می کنید نباید محدود کننده و آزاردهنده باشد. این محتوا باید تکمیل کننده محتوای شما باشد. استفاده بیش از حد از محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) همچنین ممکن است به کاربر حس سوءاستفاده دهد و او را وادار کند که کنترل کمتری بر زمینه کاری خود دارید.