سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ

اولین چیزی که باید در مورد بازاریابی محتوا بدانید این است که چیست؟ بازاریابی محتوا یک استراتژی بازاریابی آنلاین است که مارک شما را به بازار می آورد. اگر به دنبال محبوبیت برای یک وب سایت ، فیلم ، کتاب یا حتی یک شخص هستید ، باید از قدرت بازاریابی محتوا استفاده کنید. محتوای آنلاین شامل فیلم ، عکس ، انیمیشن ، مقاله ، وبینار ، پادکست و موارد دیگر است.

 

مهمترین جنبه بازاریابی محتوا توانایی آموزش خوانندگان و ارائه ارزشمندترین مطالب به آنها است. تا زمانی که محتوای شما به خواننده (یا بیننده) شما ارزش می بخشد ، توجه مخاطب جلب می شود و برای مطالب بیشتر به سمت شما باز می گردد. همیشه به یاد داشته باشید که در زمینه هایی که محتوا را ارائه می دهید فعال باشید. شرکت دیجیتال مارکتینگ با انجام خدمات تولید محتوا شما را در جهت برندینگ کمک می کند

 

چگونه با تولید محتوا مشتری جذب کنیم؟

1) با تولید محتوای مفید ارزش ایجاد کنید

محتوای مفید ، جذاب و سرگرم کننده که مخاطب را جذب کرده و ارزش واقعی ایجاد می کند. ما می دانیم که تولید محتوای وبلاگ به رشد و توسعه تجارت شما کمک می کند. مشاغلی که به طور مرتب وبلاگ دارند نسبت به مشاغل غیر وبلاگ 77? ترافیک بیشتر و 97? پیوند بیشتری به سایت خود دارند.

 

محتوای ارسال شده در کانال های رسانه های اجتماعی در هنگام تعامل با بازار ، دید را افزایش می دهد.

 

2) از شبکه های اجتماعی برای افزایش مشتری استفاده کنید

به عصر بازاریابی رابطه ای خوش آمدید. رسانه های اجتماعی برای جذب مشتریان و ایجاد روابط مفید ایده آل هستند. مهمتر از همه ، رسانه های اجتماعی نیاز به سرمایه گذاری منابع انسانی دارند. شما فقط باید با کمک هایی که نسبت به دیگران انجام می دهید تمایز بیشتری قائل شوید. درآمد شما از این طریق خواهد بود که سایت های رسانه های اجتماعی به مخاطبان زیادی دسترسی پیدا کنند. رسانه های اجتماعی کانالی برای ایجاد روابط معنادار با مخاطبان هدف است.

 

3) بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو

نود و پنج درصد خریدها با موتورهای جستجو شروع می شود. اگر وب سایت و محتوای خود را به خوبی برای موتورهای جستجو بهینه کنید ، رتبه شما بهبود می یابد ، شواهد اعتبار شما افزایش می یابد و ترافیک ارگانیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت می کنید.

 

از ابزارهایی مانند Moz و SEO SEO برای بهینه سازی محتوای وب سایت خود استفاده کنید.

 

4) تبلیغات هدفمند داشته باشید

تبلیغات اجتماعی بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل می کند. تبلیغات اجتماعی پول برای کاربرانی است که احتمال خرید بیشتری دارند.

 

در اینجا نحوه استفاده از آن آمده است:

 

محتوای مفیدی ایجاد کنید و منتشر کنید که مشتریان شما باید از آن مطلع باشند. محتوای خود را به صورت انتخابی در شبکه های اجتماعی (فیس بوک ، اینستاگرام و غیره) منتشر کنید. مخاطبان هدف خود را مشخص کنید (یعنی کسانی که می خواهند از فعالیت های تبلیغاتی شما مطلع شوند). از فیلترهای رفتاری و مردم شناسی برای تعیین مخاطبان خود استفاده کنید. سرنخ های آن صفحات را از طریق صفحات فرود وب سایت خود مشخص کنید. با برچسب گذاری بازدیدکنندگان وب سایت از طریق کوکی ها ، مخاطبی را ارائه دهید که بتواند دوباره به بازار عرضه شود. تبلیغات کاملاً متمرکز را به بازدیدکنندگان قبلی وب سایت ارائه دهید.

6) نرخ تبدیل را با Call to Action افزایش دهید

شما باید از مردم بخواهید کاری را که شما می خواهید انجام دهند. اگر نپرسید ، آن کارها نیز انجام نمی شود. هفتاد درصد مشاغل در صفحه اصلی خود فراخوانی برای اقدام (CTA) ندارند. در نتیجه ، مشتری شدن مشتری برای بازدیدکنندگان تقریباً غیرممکن می شود. بازدیدکنندگان خود را به مکانهایی که می خواهید بازدید کنید هدایت کنید تا کارهایی را که می خواهید انجام دهند.

 

7) با کمک صفحات فرود ، بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید

ایجاد یک استراتژی بازاریابی "دایره کامل" برای تعیین اهداف و اجرای تاکتیک هایی که به آن اهداف منتهی می شود ضروری است. با یک کمپین بازاریابی آنلاین مناسب ، بازدیدکنندگان جذب می شوند و سپس به فرایند تصمیم گیری خرید هدایت می شوند.

 

هر صفحه فرود وب سایت یک ابزار ضروری برای هدایت خریداران بالقوه است. دعوت متقاعد کننده برای اقدام ، همراه با یک فرم ارجاع ، آنها را به خرید نزدیکتر می کند و احتمال پیشرفت کسب و کار شما را افزایش می دهد.

 

8) لیست ایمیل خود را گسترش دهید

ایجاد یک لیست ایمیل برای رشد تجارت شما بسیار مهم است. افرادی که برای محصولات یا خدمات شما ارزش قائل هستند می خواهند درباره شما بدانند. ممکن است آنها برای خرید آماده نباشند ، اما اگر ایمیل آنها را دارید ، می توانید اطلاعات مفیدی را در اختیار آنها قرار دهید تا وقتی آماده خرید هستند ، شما را تحویل بگیرند.

 

بخواهید یا نه ، پنجره های بازشو م effectiveثر هستند. در ازای آدرس ایمیل بازدیدکنندگان خود ، یک کتاب الکترونیکی رایگان و مفید را که از تعدادی از پست های وبلاگ شما گرفته شده است ، ارائه دهید.

 

9) کارکنان را به مشارکت در تولید محتوا تشویق کنید

یکی از چالش های رشد یک شرکت تولید محتوای مناسب و کافی است که مشتریان به آن نیاز دارند یا به آن علاقه دارند. در این راستا ، رویکردهای مشارکتی اغلب به نتایج خارق العاده ای منجر می شود. به علاوه ، بهترین "کارشناسان برند" در کنار شما ، "کارمندان شما" هستند ، بنابراین از آنها استفاده کنید.

 

کارکنان خود را در ایجاد محتوا مشارکت دهید و عمق تأثیر خود را افزایش دهید. کارکنان از دانش مورد نیاز مشتریان شما برخوردارند و تخصص آنها می تواند بیش از هر تبلیغی که تا به حال استفاده کرده اید اعتماد ایجاد کند.

 

10) فروش را با کمک بازاریابی ایمیلی افزایش دهید

بازاریابی ایمیلی اغلب م effectiveثرترین کانال بازاریابی تلقی می شود. هر دلار هزینه شده برای بازاریابی ایمیلی به طور متوسط ??44.25 دلار دارد. هنگامی که لیست ایمیل خود را آماده کردید ، وقت آن است که به طرفداران خود پیشنهاد دهید. لازم به ذکر است که همه انواع بازاریابی ایمیلی یکسان نیستند.

 

بازاریابی ایمیل خود را جذاب کنید تا مشتریان شما هنگام باز کردن ایمیل شما هیجان زده شوند. در این نوع بازاریابی سعی کنید کاری متفاوت انجام دهید تا مخاطب دوباره به سراغ شما بیاید و دیگران را به شما ارجاع دهد.

منبع